איך המשלוח מגיע אליי ומה זמן האספקה?

אנחנו ביוניקאו שולחים את החבילות בעזרת השירות המהיר של דואר ישראל.
החבילה מגיעה ישירות לתיבת הדואר תוך 3-5 ימי עסקים.
במקרה של חבילות שמשקלן עולה על 100 גרם אנחנו נבחר לשדרג את המשלוח לדואר רשום מהיר ללא תוספת תשלום.

מה עלות המשלוח?

מחיר המשלוח הינו 10 שקלים בלבד, משלוח חינם בקניה מעל 150 שקלים.

אם לא קיבלתי את החבילה, מה אני עושה?

החבילות שלנו מגיעות ישירות לתיבת הדואר בכתובת שצויינה בהזמנה, לכן דבר ראשון יש לבדוק בתיבת הדואר בביתך.
זמן האספקה שלנו הוא 3-5 ימי עסקים לכן יש לוודא שאכן עברו הימים.
* ימי עסקים – ללא שישי, שבת, חגים ומועדים.
במידה ולא קיבלת את החבילה תוך 3-5 ימי עסקים והחבילה אינה בתיבת הדואר נא צרו קשר עם שירות הלקוחות
בטלפון: 051-551-1800

איך נרשמים לקבלת הניוזלטר?

על מנת שנוכל לעדכן אתכם בכל החדשות והמבצעים שלנו יש לסמן את הריבוע הרלוונטי בעת הרכישה באתר. אם לא ביצעתם הרשמה לניוזלטר בשלב זה, תמיד תוכלו ללחוץ על כפתור "הירשם לניוזלטר שלנו" שנמצא בתחתית האתר ולהזין בו את המייל שלכם.

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא. ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

האם האתר מאובטח?

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

האם אתם שומרים את פרטי האשראי שלי?

לא. פרטי האשראי אינם מגיעים לעולם לידי יוניקאו אלא מופנים ישירות לחברת האשראי.

האם ניתן לשלם במזומן?

לא ניתן לשלם במזומן. יש אפשרות לשלם בעזרת כל סוגי כרטיסי האשראי ובעזרת חשבון PAYPAL בלבד.

מאיזה חומר עשויים הכיסויים?

הכיסויים של יוניקאו מבוססים על דפוס ועשויים מחומר PVC איכותי.

כמה כרטיסים אני יכול להכניס בחוגרון לכרטיסים?

בחוגרון לכרטיסים יש 2 כיסים, כיס אחד בכל צד של הכיסוי.
בכל כיס ניתן להכניס מספר כרטיסים (1-3).
במידה ותרצו לשדרג את חוגרון הכרטיסים ל16 כיסים נוספים, יש להוסיף לסל הקניות את התוסף השקוף "מולטי" אשר מתחבר לחוגרון הכרטיסים.

האם כיסוי לתעודת זהות מתאים לתעודה ביומטרית?

לא. כיסוי לתעודת זהות מתאים לתעודת הזהות הכחולה הרגילה, במידה ותרצו כיסוי לתעודת זהות ביומטרית יש לבחור בקטגוריית "חוגרון לכרטיסים".

האם כיסוי לדרכון מתאים לדרכון ביומטרי?

כן. הדרכון הביומטרי החדש הוא בגודל זהה לדרכון הישן.

אם אני לא מצליח לעצב כיסוי בעיצוב אישי , מה לעשות?

תמיד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 051-551-1800 לקבלת עזרה.

איפה אתם מייצרים את המוצרים שלכם?

כל מוצרי יוניקאו מיוצרים בישראל ובאיכות הגבוה ביותר.

האם ניתן להוסיף שם לעיצובים הקיימים?

העיצובים הקיימים הם עיצובים סגורים ולכן לא ניתן להוסיף שם. במידה ואתם מחפשים כיסוי עם שם ניתן לעצב כל דבר שתרצו באזור ה"עיצוב אישי".

האם ליוניקאו יש חנות פיזית.

לא. אנחנו יושבים במשרד המרכזי בראשון לציון, אך ניתן להשיג את מוצרינו במבחר חנויות בכל הארץ – נקודות מכירה.

האם אני מקבל חשבונית מס לאחר ההזמנה.

כמובן. מיד לאחר ההזמנה חשבונית מס תישלח אוטומטית לכתובת האימייל שצוינה בהזמנה.

מהי הגרפיקה הפנימית של הכיסויים?

הגרפיקה הפנימית של הכיסויים כוללת לוגו של יוניקאו וכתובת אתר האינטרנט שלנו.

במידה ואני רוצה להזמין כמות גדולה מה לעשות?

לקבלת הצעת מחיר לכמויות גדולות נא ליצור קשר עם שירות הלקוחות 051-551-1800

האם אני יכול לייצר כמות גדולה של כיסויים עם העיצוב שלי?

כן. לפרטים ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות 051-551-1800

האם בעיצוב אישי ניתן להשתמש בתמונות שקיבלתי בווטסאפ או בפייסבוק?

אכן ניתן להשתמש בתמונות שקיבלתם ברשתות חברתיות אך יש לשים לב שאיכות התמונה אינה נפגעה. באפליקציות אלו מתבצעת דחיסה מסוימת של התמונות הפוגעת ברזולוציה.
חשוב לשים לב לאיכות התמונות המגיעות מהאפליקציה ולא להגדיל אותן יתר על המידה.