רעיונות למתנות קטנות למסיבת רווקות בחו"ל – המדריך המלא 2024

מתנות למסיבת רווקות | רעיונות למתנות למסיבת רווקות | מתנה מקורית לכלה

מתנות קטנות למסיבת רווקות ששווה להכיר

 

מסיבת רווקות אינה מושלמת ללא מתנות מדליקות ומתאימות שמשמחות ומפתיעות את הכלה לעתיד ואת החברות. הטרנד הלוהט במסיבות הרווקות הוא חגיגה בחו"ל, וחשבנו עבורכן על כמה רעיונות מדליקים של מתנות למסיבת רווקות לכלה, כאלה שיעזרו להפוך את האירוע לבלתי נשכח ומיוחד.
עדיין מתלבטות או לא בטוחות? הכנו עבורכן במיוחד מספר מתנה למסיבת רווקות שהן מגניבות כיפיות ובלתי נשכחות. בואו נצא לדרך ?

 

כיסוי דרכון

 

הטרנד העכשווי והחם במסיבות רווקות הנערכות בחו"ל, הוא כיסוי דרכון מעוצב במיוחד עבור הכלה וחברותיה. כיסוי דרכון מעוצב הופך את הדרכון הבנלי לאביזר אופנתי ומסוגנן, וכאשר המסיבה שלכן היא בחו"ל, כיסוי דרכון מעוצב אישית הוא מתנה מקורית לכלה. כאשר דרכונכן עטוף בכיסוי צבעוני ונאה הוא יבלוט בין עשרות דרכונים אחרים, יהיה קל לאיתור וקשה לגניבה, והכי חשוב, יהיה מדליק ובעל משמעות אישית עבורכן. ביוניקאו תוכלו לבחור עיצוב מדליק לכיסוי דרכון מתוך מגוון רחב של אפשרויות, ויתירה נכך, תוכלו לעצב עטיפת דרכון אישית לכלה ולחברות, שתישאר כמזכרת נאה ושימושית ממסיבת הרווקות שלכן.

ערכות איפור אישיות

 

תיק איפור אישי עם ציון המאורע, או תמונה שמתאימה לאירוע, יהיה מזכרת נפלאה ממסיבת הרווקות הן לכלה והן לחברות-ללא ספק זוהי מתנה מקורית לכלה שגם תשמח אותה. כמו כן, ניתן לבחור בסט של מברשת ומראה, מראת איפור אישית וכן הלאה. האפשרויות רבות, ותוכלו להרכיב תיקי איפור אישיים שיהיו מתנות למסיבת רווקות שכל משתתפת תשמח לקבל.

 

ערכת חירום למסיבת רווקות

 

מתנה מדליקה במיוחד היא ערכת חירום למסיבת רווקות, בה תוכלו לשים כל מה שנראה לכן נחוץ, כמו ליפ גלוס, אייליינר, מברשת שיניים קטנה, כדור נגד האנגאובר, חבילת טישיו, חוטיני , מגבון לח מסיר כתמים וכן הלאה- מתנה מקורית לכלה? אתן לא חושבות כך? ?

 

אביזרי לבוש מדליקים

 

כאשר מדברים על רעיונות למתנות למסיבת רווקות לכלה, אי אפשר בלי להזכיר פריטי לבוש שהוזמנו במיוחד למסיבה. עורכות מסיבת רווקות חורפית? מה יותר מתאים מכובעי צמר, מחממי אוזניים, או נעלי בית  שיחממו אתכן? אם לעומת זאת המסיבה נערכת בקיץ, בגדי ים שעוצבו במיוחד למסיבה הן הפתעה מדליקה ושימושית, וכן כובעים או סנדלי אצבע. את כל המוצרים הללו תוכלו להזמין ולעצב במיוחד עבור המסיבה, עם כיתוב, לוגו או תמונה מתאימים.

 

 

מתנה מיוחדת לאירוע שלא יישכח

 

מסיבת רווקות היא חגיגה של חברות, חופש ונשיות, מתנות קטנות למסיבת רווקות הן תוספת מדליקה וצבעונית שתוסיף שמחה והנאה למסיבה. הסוד לבחירת מתנה למסיבת רווקות לכלה הוא לבחור משהו מפתיע ומיוחד, ויחד עם זאת שימושי ונחמד. ביוניקאו מאפשרים לכן לבחור מתנה מקורית ומדליקה, שתעוצב במיוחד עבור המסיבה. מחפשות מתנות למסיבת רווקות שיהיו מגניבות פרקטיות ומושלמות? עדיין לא בטוחות לגבי אותם רעיונות למתנות למסיבת רווקות לכלה?

 

אז זה הזמן להיכנס לאתר של יוניקאו, ולעצב כיסויי דרכון מדליקים לכלה ולחברות. תוכלו לבחור בכיסויי דרכון מעוצבים מתוך מגוון רחב של דגמים מרהיבים המוצגים באתר, או לעצב אותם מא' ועד ת' בעצמכן. ניתן לעצב את הכיסויים עם תמונות מרהיבות, ראשי תיבות של שמות הכלה והחברות, תמונה אישית וכן הלאה, כיד הדמיון ועל פי הסגנון שמתאים לכלה ולכן.

רוצות פרטים נוספים? ניתן ליצור עימנו קשר באתר או ליצור עימנו קשר בטלפון 051-5511800 ונשמח לעמוד לרשותכן. ושיהיה במזל טוב

מתנות למסיבת רווקות

כאשר החברות מתכננות לך מסיבת רווקות הן לא בהכרח מצפות למתנה או לתודה, הן עושות את כל ההכנות כי הן רוצות לשמח אותך, הכלה, כי אכפת להן ממך, כי זו סיבה למסיבה, כי זה מאפשר להן לשמוח ולך להירגע מעט לפני היום הגדול. דווקא בגלל שאין חובה להחזיר או להגיד תודה, כאשר כזו מגיעה היא מהווה הפתעה מרגשת לכולם, משמחת את מי שמבינה שהיא תרמה לשקט הנפשי ולשמחה שלך, ולדעת שאת מבינה ורואה את המאמצים שהושקעו, מעריכה את התרומה וההתגייסות למענך במסיבת הרווקות שהחברות ערכו למענך.

אחת הדרכים שבהן תוכלי להפתיע את החברות ולשמח אותן היא על ידי מתן מתנה אישית וקטנה, צנועה אך כזו שתדע להביע את אשר ליבך, תדע להכיר תודה ולהיות עדה לכך שהחברות הללו – היו חלק מיום שמחתך.

מתנה אישית

אחת הדרכים בהן ניתן להביע את התודה והערכה לחברות שעשו למענך היא על ידי מתן מתנה אישית, למשל כזו שתכיל עבור כל אחת מהמשתתפות את שמה הפרטי על המתנה שנבחרה. רצוי לא לבחור מתנה יקרה מדי, ההוצאות על החתונה ממילא גדולות ואין טעם להכביד עליהן עוד. קחו לדוגמה מתנה שימושית, קטנה, ואישית: כיסוי לכרטיסים עם הדפסה של השם האישי. ניתן לבחור באתר פרה סגולה עיצוב מיוחד שידגיש את המאורע שלשמו המתנה ניתנה: רקע צבעוני עם הדפס של כוסות שמפנייה או פעמוני חתונה, למשל. אפשר גם לבחור תמונה או עיצוב שלכם, שיצרתם לבד ולהעלות אותו להדפסה. אם תוסיפו מעל העיצוב כיתוב עם השם האישי של כל אחת מהמשתתפות – קיבלתם מתנה מושלמת – כזו שתזכיר לכל אחת מהמשתתפות את אירוע מסיבת הרווקות שלכן, תביע תודה והערכה, תגדיר תשומת לב אישית ממש לכל אחת ואחת באופן אישי ואפילו תהיה שימושית במיוחד – כיסוי לכרטיסי אשראי, או רישיון נהיגה, לדוגמה.

לבחור את הטקסט המושלם

לפעמים אפשר ורוצים להביע יותר – להכניס מוטו, אמרה, ציטוט או שיר קצר. כאן, אפשר לוותר אפילו על השימוש בשם האישי ולתת מתנה שהיא מצד אחד אישית כיוון שהיא כוללת בחירה מוקפדת ומדויקת של מה שרוצים להביע תוך הקדשת תשומת לב ומחשבה לדברים שנאמרים, ומצד שני לוקחת בחשבון כי ייתכן ופתאום תגיע אורחת לא קרואה או צפויה, חברה שלא ראיתם שנים רבות או בת זוג של- שלא תכננתם עליה. במקרה זה, דווקא ציטוט או שיר קצר יעשו את העבודה מצוין, ישאירו לכן מקום לתמרון בין אורחים שלא ידעתן עליהן מראש ועדיין להשאיר את המסר מדויק ואישי.

דוגמאות לטקסטים שאפשר להדפיס על כיסוי לכרטיסים

  • ציטוט של וולט דיסני: "אם את יכולה לחלום את זה, את יכולה לעשות את זה".
  • ולמסיבת רווקות סוערת במיוחד: "לעולם אל תעשי משהו שלא תרצי להסביר למתנדב מד"א!"
  • “Always”– הולך מצוין עם רקע של הארי פוטר
  • או פשוט: "תודה שהשתתפתן במסיבת הרווקות שלי"

לא רק כיסוי לכרטיסים

אם את מתכננת חתונה אזרחית בחו"ל, מתנה מוצלחת במיוחד למסיבת רווקות היא כיסוי דרכון עם הקדשה למשתתפות בעיצוב עצמי. כיסוי הדרכון עצמו יזכיר למשתתפות את שמחתך ואף יוכל לשמש אותן במידה והן גם מוזמנות לחתונה עצמה, וכמובן בכל הטיולים לחו"ל שהן יעשו גם לאחר מכן. כיסוי לדרכון הוא שימושי במיוחד כיוון שהוא אינו מגן על הדרכון רק מפגעי מזג האוויר אלא גם מעיינים זרות ואף מספק הגנה מפני כייסים שחומדים דרכונים לא להם.

מתנות למסיבת רווקות היא דרך מצוינת להגיד תודה בנימה אישית לכל מי שטרחה ועשתה, השתתפה ותמכה – מתנה קטנה מכל הלב שמזכירה את היום הכל כך מיוחד הזה.

מתנות מסביב לעולם

נתינת מתנות היא מנהג שקיים בעולם ככל הנראה עוד מתקופת האדם הקדמון, אך במדינות שונות בעולם האירועים והמנהגים הקשורים במתן מתנות הם שונים.  בכל מדינה יש חגים ומועדים שונים בהם נהוג לתת מתנות, אופן הנתינה הוא שונה בין מדינה למדינה ובכל מדינה היחס לקבלת המתנה גם הוא שונה. כאשר מחפשים רעיונות למתנות חשוב לקחת בחשבון את התרבות של מקבל המתנה ולהבין איך היא תראה בעיניים שלו. אז בלי לתת עוד הקדמות ארוכות, בואו ונתחיל במסע המופלא סביב העולם – מנהגי מתן מתנות סביב העולם.

מתנות בישראל

אולי חשבתם שבישראל אין תרבות נתינת מתנות ייחודית, ובכן – תתפלאו לשמוע שדווקא יש. ישראל היא אחת המדינות היחידות בעולם שבה  לא באמת מקובל לשלוח תודה לאחר קבלת מתנה או להחזיר במתן מתנה משלך. גם הזמנים בהם נהוג לתת מתנות בישראל  הם לאו דווקא הזמנים המקובלים בכל יתר העולם: למשל, יהודי ארה"ב נוהגים להחליף מתנות בחנוכה, דבר שאינו מקובל בישראל. 

מתן מתנות הקשורות לצבא ולשירות הצבאי, מצד שני, הן מתנות מקובלות מאד בישראל. אולי כי מרבית האנשים ישרתו בצבא או שירתו בצבא ויכולים להזדהות עם התקופה. מתנה למתגייס, מתנה למפקד או מתנות לחיילים בתקופות כאלו ואחרות במהלך השירות הצבאי הם מנהגים שכל ישראלי וכל חייל מכיר, יודע ומצפה להן. בלי להגיד תודה.

מתנות בסין ומזרח אסיה

התרבות הסינית למתן מתנות היא עשירה וארוכה. כל ילד סיני לומד מגיל צעיר מהי הדרך הנכונה לתת מתנות, אילו מתנות לתת, איך לקבל מתנות ואיך להעריך את שוויין של המתנות שקיבל. ההיסטוריה הארוכה הוסיפה נדבכי חוקים לחוקי מתן המתנות, כל תקופה וההשפעה שלה. דבר נוסף שיש לזכור לגבי התרבות הסינית הוא כי השפה המקובלת הסינית נשענת במידה רבה על מצלולים. כאשר מילים נשמעות כמו מילים אחרות בעלות קונוטציה שלילית – החפצים שהמילים הללו מייצגים אותן נחשבים כמתנות בעלות משמעות שלילית או כטאבו בתרבות המתנות הסינית. נושא נוסף אליו יש לשים לב במיוחד בתרבות נתינת המתנות הסינית היא נושא האמונות התפלות – לצבעים ולמספרים (בין היתר) יש משמעות מיוחדת שאליה חובה לשים לב בעת מתן מתנות לסינים.

אם הזמינו אתכם לאירוע או ארוחה סינים, להביא מתנה למארח היא ככל הנראה רעיון טוב. רעיונות למתנות טובות למארחים סינים יכולים לכלול אלכוהול, תה, טבק (למעשנים) או פירות. אי אפשר סתם לקנות אלכוהול ולהביא – על המתנה למארח הסיני להיות עטופה ואסתטית. את המתנה רצוי להגיש בשתי ידיים לאחר האירוע (כן – בסיום האירוע, לא בתחילתו). מועד מתן המתנה הוא חשוב משתי סיבות. ראשית, פתיחת המתנה בנוכחות נותן המתנה נחשבת כמנהג שאינו מכבד: ייתכן שמקבל המתנה מעדיף את המתנה על נותן המתנה אם הוא פותח אותה בנוכחותו. כאשר נותנים מתנה בסיום האירוע, זמן הציפייה לפתוח את המתנה מתקצר. שנית, בתקופה הקומוניסטית של סין מתן מתנות בהקשרים עסקיים הוכרז כלא חוקי כיוון שהיה יכול להיחשב למתן שוחד. למעשה מתן מתנות עסקיות אינו חוקי עד היום לכן חשוב להקפיד לתת מתנות אישיות, רצוי בפרטיות ולאחר האירוע (או המשא ומתן) – כיוון שאז החשד למתן שוחד מתפוגג. 

אילו רעיונות למתנות יש להימנע מהם? סכינים, מספריים או כל כלי חד אחר המשמש לחיתוך. במזרח אסיה (סין, יפן, תאילנד דוגמה), מתן מתנה כזו מסמל רצון לחיתוך הקשר בינכם ולא רק בסין – גם בדרום אמריקה, איטליה ושוויץ. גם מממחטות ומטריות יש להימנע כי הן מסמנות – פרידה לתמיד. שעונים, נעליים, בובות, אבנים מקושטות ואגסים – המילים המייצגות אותם נשמעות כמו מילים המייצגות רוע או מוות, ולכן מתן מתנה הכוללת אותם היא טאבו, וגם כובעים ירוקים הם טאבו. בזמן מלכותה של שושלת יוהאן היא חוק שחייב את בני משפחתה של זונה לחבוש כובע ירוק. כיום מתן כובע ירוק לסיני למעשה אומרת לו שבן או בת הזוג בוגדים בו. 

אסור מתכלית האיסור לתת ארבעה פריטים – המספר ארבע דומה בצליל למוות והוא שקול ל-13 בארה"ב. בחדרי מלונות רבים לא תמצאו חדרים עם הספרה 4 עליהם, ומתנות שכוללות 4 פריטים נחשבות לכאלו שהן בטעם רע במיוחד. גם צבע העטיפה מאד משמעותי ומשתנה מאזור לאזור. רצוי לבחור בעטיפה אדומה פשוטה המייצגת מזל טוב בכל סין ובכל מחיר להימנע מעטיפות לבנות, שחורות או כחולות. 

בסין ויפן מקובל לסרב שלוש פעמים למתנה לפני קבלתה. תתעקשו. לא מדובר ברצון לא לקבל את המתנה אלא בנימוס מקובל. אחרי קבלת המתנה מקובל להחזיר במתנה משלך בערך כספי דומה, וגם מכם יצפו לסרב לקבל את המתנה שלוש פעמים.

מתנות בהודו ובאפריקה

בהודו ובאפריקה היד השמאלית נחשבת למלוכלכת ולכן כאשר נותנים מתנות חשוב להקפיד ולעשות זאת בצד ימין. 

בהודו, כמו בסין, למספרים יש חשיבות מיוחדת אולם משחק המספרים בשתי המדינות שונה בתכלית. בסין יש להימנע ממתן מתנות שכוללות את המספר ארבע או ארבעה פריטים ממתנה כלשהו ומצד שני ששה או שמונה פריטים נחשבים למספרי מזל. אם, לדוגמה, רוצים לתת כסף, אז הסכום של 88 הוא סכום טוב לתת כי הוא כולל את הספרה 8 פעמיים.

בניגוד למנהג הסיני, בהודו דווקא מספרים אי-זוגיים נחשבים למספרים ממוזלים, כך שאם אתם רוצים לתת מתנה הכוללת מספר פריטים – הימנעו מלתת שמונה פריטים והעדיפו במקום זה לתת שבעה או תשעה. 

מתנות בבריטניה

אם יש מתנה שנהוג לתת בבריטניה ולא תתקבל במקומות אחרים בעולם במתנה מכבדת הרי שמדובר בלא יותר מאשר… כרטיס ללוטו. מתן כרטיסי לוטו כמתנות יום הולדת הוא מנהג נפוץ בבריטניה, שהיא, דרך אגב, גם מולדת המנהג של מתנות לגיוס ולחיילים. 

מתנות בצרפת

צרפת היא אחת המדינות המזוהות ביותר עם תרבות היין, אבל להביא למארח יין כמתנת הכרת תודה היא דבר לא מקובל ולא נימוסי בצרפת. אם רוצים להביע תודה על ההזמנה, חשוב להצטייד לכל הפחות בפרחים ועדיף לתת מתנה מתחום האמנות: הדפס, ספר וכדומה. 

כן מתנות או לא מתנות? מתנות בערב הסעודית ובתימן

בתימן ובערב הסעודית לא נהוג כלל להביא מתנות, אלא אם כן מדובר במתנות יקרות ערך בין חברים קרובים ואינטימיים. אם מדובר במתנה לגבר יש להימנע ממתנות הכוללות זהב או משי, למרות שמתנות מכסף יתקבלו לחלוטין בברכה. 

בניגוד לנהוג במזרח אסיה, שם פתיחת מתנה בפני נותן המתנה נחשבת כלא נימוסית, בערב הסעודית, כמו גם במדינות רבות באירופה, ארה"ב וישראל – דווקא ההיפך הוא הנכון והדבר המקובל לעשות הוא לפתוח את המתנה ברגע קבלתה על מנת שניתן יהיה להודות לנותן המתנה על המקום.

אולי עוד מילה על אופן אמירת התודה: יש מדינות בהן נהוג להשיב לקבלת מתנה במתנה שוות ערך כמו בסין או הונג קונג, במדינות אחרות הדרך המקובלת להודות על מתנה היא בשליחת כרטיס תודה לנותן המתנה ובישראל – לא נהוג להודות על המתנה כלל. אם במקרה קיבלתם מתנה בזימבבואה ותרצו להודות עליה בדרך המקובלת – תשכחו מאמירת תודה, משלוח מתנה או כרטיס. הדרך המקובלת להודות על מתנה היא באמצעות מחוות – קפיצות למעלה ולמטה, שריקות וריקודים.

 

 

 

5/5 - (1 vote)

bahçeşehir evden eve nakliyat

başiktaş evden eve nakliyat

bağcılar evden eve nakliyat

beylikdüzü evden eve nakliyat

bakırköy evden eve nakliyat

başakşehir evden eve nakliyat

bahçelievler evden eve nakliyat

ıspartakule evden eve nakliyat

uluslararası nakliyat uluslararası evden eve nakliyat uluslararası nakliyat uluslararası evden eve nakliyat ev depolama ev eşyası depolama istanbul eşya depolama yurtdışı kargo uluslararası kargo firmaları uluslararası kargo taşımacılığı uluslararası ev taşıma uluslararası eşya taşımacılığı uluslararası ev taşıma uluslararası nakliyat uluslararası evden eve nakliyat
escort bursa escort gorukle
gorukle escort bursa escort
okey oyna
istanbul evden eve nakliyat Eşya depolama Ev depolama
İngilizce Türkçe çeviri siteleri kullanıcıların metinleri veya belgeleri yükleyerek anında tercüme yapmalarını sağlayan platformlardır Genellikle temel çeviri ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılır ve geniş bir kullanıcı kitlesine hizmet verir. Ancak, tam anlamıyla doğru ve dilbilgisine uygun çeviriler için profesyonel çeviri hizmetlerine başvurmak daha güvenilir olabilir. Bu siteler, hızlı ve pratik bir çözüm sunarken, özellikle hassas veya teknik metinlerin çevirisinde profesyonel bir çevirmenin becerileri ve deneyimi gerekebilir.ingilizceturkce.gen.tr
Spanish to English translation involves accurately conveying not only the words but also the meaning, tone, and cultural nuances of the original text. Skilled translators proficient in both Spanish and English are essential to ensure accurate and effective translations. They must have a deep understanding of both languages' grammar, vocabulary, and idiomatic expressions to deliver high-quality translations. Spanish to English translation is widely used in various fields, including business, literature, media, and international communication. It plays a vital role in enabling cross-cultural understanding and facilitating global interactions.spanishenglish.net

כלי נגישות