תפילת הדרך לטיסה- ברכת הדרך לטיסה על כיסוי דרכון

כיסוי לחוגר בעיצוב אישי עם שם

תפילת הדרך לטיסה

מתכננים לטיול הגדול בחו"ל, לנסיעת עבודה או לחופשה משפחתית מפנקת? תכננתם את מסלול הטיול, הזמנתם כרטיסי טיסה ומקומות לינה, ואפילו קיבלתם את החיסונים הנדרשים? יחד עם כל ההכנות הלוגיסטיות, רצוי לדאוג גם למימד גבוה יותר וקצת פחות גשמי, כדי לוודא שתצאו בשלום ותשובו בשלום, ושהטיול כולו יהיה בסימן של ברכה, בריאות והצלחה. בדיוק לשם כך נועדה תפילת הדרך למטוס, שעיקרה בקשת ברכה והגנה עבור אלו שיוצאים למסע. מכאן אנו מבינים מדוע אנשים רבים בוחרים לומר תפילת הדרך לטיסה.

כיסוי דרכון רב שימושי

בחנות המקוונת של אתר יוניקאו תוכלו לבחור ולעצב כיסויי דרכון בשלל דגמים וגוונים, בדיוק על פי טעמכם האישי. כיסוי דרכון מגן על הדרכון, עוזר לכם למצוא אותו ולהבחין בינו לבין דרכונים אחרים, ואם תוסיפו לכיסוי את ברכת תפילת הדרך, תזכו בנוסף לכל אלו גם בברכה לטיסה וברכה לנסיעה לחו"ל. כיסוי לדרכון עם תפילת הדרך מאפשר לכם לומר תפילה לטיסה בטוחה וכן תפילה לדרך בכל רגע שתרצו, גם אם אינכם נוהגים להתפלל יום יום בדרך קבע. כיסוי לדרכון עם תפילה לטיסה מביא איתכם את תפילת הדרך למטוס עצמו, ומאפשר לכם להתפלל ולבקש את ברכת הדרך לטיסה.

כיסוי לדרכון בעיצוב אישי

בחנות המקוונת של יוניקאו תוכלו לעצב נרתיק לדרכון שלכם בדיוק על פי הטעם האישי שלכם. אנו עושים כל מאמץ להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, ולכן העמדנו לבחירתכם שתי אפשרויות:

  • בחירה של עיצוב לדרכון מתוך מגוון רחב של דגמים שהכנו עבורכם.
  • עיצוב אישי של הדרכון באמצעות פלטפורמה נוחה וידידותית באתר החנות, בעזרתה תוכלו ליצור מקבצים וחומרים אישיים שלכם את הכיסוי האישי והמיוחד שלכם.

לעיצובים שתבחרו תוכלו להוסיף את תפילת הדרך לטיסה, שתברך אתכם בברכת טיסה מוצלחת ובטוחה.

לחצו כאן – והחלו לעצב את הדרכון שלכם
*ניתן להוסיף את נוסח התפילה אשר נמצא במאגר הרקעים בצד שמאל למעלה
לבירורים – 051-5511800

תפילה אחת שמתאימה לכל מסע

חלקכם אולי שואלים עצמכם מתי אומרים תפילת הדרך והאם ניתן להחשיב אותה בתור תפילה לטיסה . ובכן, תפילת הדרך נאמרת לפני צאתו של אדם למסע ממקום מגוריו הקבוע אל מקום מרוחק ואל הלא נודע במקרה של טיסה היא יכולה להיות גם ברכת הדרך לטיסה, ביו אם מדובר במסע קצר או ארוך, בנסיעה של כחצי שעה או בטיסה של מספר שעות. לפני כל יציאה למסע נהוג לומר את תפילת הדרך, בכדי לבקש שמירה, השגחה עליונה והגנה במהלך המסע כולו.  תפילת הדרך למטוס הופכת לתפילת הטיסה כשמדובר במי שטס לארץ רחוקה, ומומלץ לחזור עליה בכל פעם שאתם יוצאים למקום חדש או לנסיעה ארוכה, אלא אם כן כבר נאמרה באותו יום על ידיכם. תפילת הדרך מתאימה כתפילה לפני טיסה, תפילה לפני נסיעה ארוכה וכן כתפילה לפני יציאה למסע רגלי ארוך, שייט, או כל צורת התניידות אחרת.

נוסח התפילה

קיימים מספר נוסחים של תפילת הדרך. כמובן יש תפילת הדרך של עדות אשכנז ושל עדות המזרח, וכן נוסח תימני, כמו כן קיימים נוסח של תפילת הדרך לטיסה, המכונה ברכת הטיסה, או תפילת טיסה, וכן נוסח לנסיעה או הפלגה. אתם מוזמנים לבחור את הנוסח שמתאים לכם,לעצב את הכיסוי לדרכון שלכם על פי טעמכם, ולזכות בתפילת הדרך שתלווה אתכם לאורך המסע שלכם, לכל מקום אליו תגיעו.

כיסוי תעודת זהות ביומטרית עם תפילת הדרך ב20 שקלים בלבד – לחץ כאן

כיסוי לדרכון בעיצוב אישי

כאשר נוסעים לטייל בחו"ל, הדרכון הוא אולי התעודה המשמעותית ביותר. ללא דרכון לא ניתן לצאת או להכנס למדינה, ובכל מדינה שהיא לא מדינת ישראל הדרכון משמש כמפתח לשגרירות ישראל, על כל צורך שלא יבוא. דווקא בגלל חשיבותו של הדרכון, זהו גם אחד המסמכים שכייסים וגנבים שמחים לקבל ולמכור למרבה במחיר, ודרכון ישראלי, כזה שנותן כיסה לישראל – על אחת כמה וכמה. יש הרבה עצות כיצד להגן על הדרכון – לעולם לא לתת אותו למשמרת לידיו של פקיד במלון או אדם אחר, כמה ממליצים לשמור עליו מכל משמר בכיס חבוי או להפקיד אותו בכספת אישית במלון. אם יש דבר אחד ברור הוא שכיסוי לדרכון המסתיר מפני עין אקראית את מהותה של התעודה הוא רעיון מוצלח במיוחד. יתרון נוסף שיש לכיסוי דרכון הוא שהוא מגן על התעודה מפני שחיקה, קרעים, ואפילו, במידה מסוימת – רטיבות. נכון, אפשר למצוא כיסוי דרכון בצבע אחיד שגם הוא יעשה את העבודה, אבל מה משמח יותר מעיצוב אישי, ייחודי, של כיסוי הדרכון? אם כבר משקיעים בכיסוי, למה לא להתאים את הדרכון בדיוק לטעם שלנו?

כיסוי מעוצב לדרכון – היחיד בישראל בהדפסה בצבע מלא

אם כבר משקיעים בעיצוב כיסוי הדרכון, כדאי לבחור חברה משקיעה, כזו שתדאג לכיסוי דרכון שהוא לא רק איכותי במיוחד אלא גם בצבע מלא, כזה שמקרין מהכיסוי וממלא את הלב. אפשר, כמובן לבחור באחד העיצובים המוכנים באתר. מבחר העיצובים הוא גדול מאד וניתן לבחור בין עולמות שונים: עולמם של גיבורי העל, הארי פוטר ועולם הקסמים בהוגוורטס, עיצובים גרפיים או נושאים שמתאימים לטעמו של בעל הדרכון. גם אם לא מצאתם את העיצוב המושלם באתר – לא צריך לדאוג, תמיד אפשר לבחור עיצוב אישי ייחודי שכולו שלכם. אם יש דבר אחד בטוח הוא שבין אם תבחרו בעיצוב קיים או בעיצוב אישי שלכם – הצבעים תמיד יהיו מושלמים.

כיסוי לדרכון בהתאמה אישית – מה אפשר לעשות?

כאשר רוצים משהו ייחודי לחלוטין, תמיד קיימת האפשרות לעצב את הכיסוי לדרכון בהתאמה אישית. מה זה אומר ומה הן האפשרויות העומדות בפנינו? ראשית, כיוון שלכיסוי שני צדדים – קדמי ואחורי, נבחר האם להשתמש בגרפיקה אחת עבור כיסוי הדרכון כולו, או בגרפיקה שונה עבור כל אחד מהצדדים.

שנית, בוא ונניח ובחרנו לעצב את הצד הקדמי ראשון – נוכל להעלות גרפיקה או תמונה מהמחשב האישי על מנת להשתמש בה עבור העיצוב הייחודי. העיצוב באמצעות האתר הוא מתוחכם. נוכל להעלות עבור עיצוב אחד מספר תמונות מהמחשב האישי (בתנאי, כמובן, שיש לנו זכויות יוצרים על התמונות הללו), לשנות את גודל התמונות או לסובב אותן, לעבוד בשכבות עם מספר תמונות זו על גבי זו או להכין רקע ומעליו תמונה, להוסיף כיתוב, לשנות את הפונט או להוסיף הדגשות.

שילוב של עיצוב עצמי וגרפיקה מוכנה

אם אתם גרפיקאים מדופלמים, תוכלו ליצור יצירות אמנות של ממש בתור כיסוי מעוצב בעיצוב אישי לדרכון. אבל גם אם אתם רק מחפשים את הטאץ' האישי ואין לכם רקע נרחב בתורת האיור, צילום והקומפוזיציה – עדיין תוכלו להפיק את המרב מאפשרות העיצוב העצמי באתר – פשוט בחרו את הרכיבים הגרפיים שירכיבו את התמונה שלכם מתוך המבחר שקיים באתר והגרפיקאים שלנו כבר הכינו עבורכם – זה יכול להיות אייקון (סמליל) או רקע לכיסוי הדרכון, הוסיפו כיתוב – וקיבלתם כיסוי לדרכון בעיצוב אישי עם טאץ' מקצועי, אפילו מבלי להיות גרפיקאים מדופלמים.

כיסוי לדרכון בעיצוב אישי היא המתנה המושלמת – גם שימושי, גם אישי, גם קטן ואפילו מבלי לקרוע את הכיס.

להיות ערוכים ומוכנים

יוצאים לטיול לחו"ל? תכננתם מסלול וקניתם כרטיסים? זה הזמן להיכנס לחנות המקוונת של יוניקאו, להתרשם ממגוון העיצובים המוצג באתר, לבחור כיסוי לדרכון המתאים לכם ולהוסיף לו את ברכת הדרך, שתאפשר לכם לומר תפילה לפני טיסה- תפילת הדרך למטוס וכן בכל שלב מתאים בהמשך המסע. באתר ניתן לרכוש גם חוגרונים מעוצבים, ערכת טיסה בעיצוב אישי או חוגרון לכרטיסים. כל אלה ישרתו אתכם נאמנה לאורך שנים רבות.

היסטוריה של טיסה

ההיסטוריה של טיסה היא ארוכה, אפילו ארוכה מאד. יש אומרים כי היא מתחילה עם העפיפונים הסיניים, ניסיונו הראשון של האדם לגרום לדברים להתעופף באוויר. גם ניסיונות לעוף לא חסרו: המיתולוגיה היוונית מספרת לנו על דדלוס ואיקרוס אשר ברחו ממבוך של המיניטאור על ידי חיבור כנפיים מלאכותיות לגופם באמצעות שעווה ומעוף בריחה מרהיב מהמבוך. כאן, על פי המיתולוגיה, גם התרחשה אחת מהתאונות האוויריות הראשונות שנגרמה, כמו רבות אחריה, בגלל יוהרה: איקרוס שכל כך התלהב מיכולתו לעוף התקרב מדי לשמש וזו המיסה את השעווה שחיברה את הנוצות לגופו.  הטיסה המודרנית היא צעירה יחסית והחלה במאה התשע עשרה ומאז התקדמה בצעדי ענק והפכה לאמצעי התחבורה המועדף בין מדינות ובמעבר בין מרחקים גדולים.

עפיפונים

העפיפון העתיק המתועד הוא מאינדונזיה ומוערך שהיה קיים כ-9000 שנים לפני הספירה למרות שהסינים נכסו את המצאת העפיפון לפילוסופים מו די ולו באן שחיו במאה החמישית לפני הספירה. השימוש בעפיפונים לא היה למטרות צעצוע בלבד – הם שימשו להעברת מסרים, ריגול, הרמת מטענים (כולל אנשים), מדידת מרחקים ורוחות ועוד שימושים רבים ושונים. העפיפונים הגיעו לאירופה עם מרקו פולו החל מהמאה ה-13 והילך. מרקו פולו דיווח לראשונה על שימוש בעפיפון-נושא-אדם בסין למטרות ענישה" אדם נקשר לעפיפון שהוטס ועל סמך מסלול התעופה הוחלט האם בטוח לצאת בספינה לים. 

לצד ראשית גלשני רוח בדמות העפיפונים הסינים, קיימים גם הבמבו-קופטרים הראשונים שהיו משחק, מעין סביבון סיני, שבו הגוף המכיל את הכנפיים המסתובבות התנתק כלפי מעלה לאחר שסובב במהירות.

קפיצה ממגדלים

המראה היא המצאה מודרנית. המעופפים הראשונים הגיעו לעופה פשוט על ידי קפיצה ממגדלים. האדם הראשון שגם שרד תעופה שכזו הוא אוליבר ממלבסבורי, נזיר בנדיקטי שקפץ מראש המנזר תוך שימוש בכנפיים מלאכותיות והצליח לנחות מרחק 125 צעדים ולשרוד, למרות ששבר את שתי רגליו. 500 שנים עברו עד הבא שהצליח לנחות בחיים בקפיצה ממגדל –  טורקי בשם הצפן סלבי קפץ ממגדל בשכונת גלאטה שליד איסטנבול ונחת בשלום בשוק סקטרי. 

רעיון הצניחה למעשה מגיע להבשלה מאוחר יותר, כאשר בשנת 1797 אנדרה ז'אק גרנרין קופץ מבלון פורח באמצעות מצנח מגובה של כ- 600 מ'. 

בלונים פורחים

גם הבלונים הפורחים מקורם בסין. כבר במאה השלישית לפני הספירה סינים העיפו לאוויר מאורות פורחים שהיו עשויים מבלון נייר פתוח בחלקו התחתון שבבסיסו הוצב נר דולק אשר חימם את האוויר שבתוך הבלון. שנת 1783 היתה שנה מלאה התחלות לבלונים הפורחים: האחים מונטגולפר הם הראשונים להעלות בלונים פורחים המונעים מאויר חם, תחילה לא מאוישים. הבלונים הראשונים נסקו באמצעות שריפת צמר לח ונעליים בלויות. הבלון המאויש שהרימו לאוויר התרומם לגובה של 25 מטר ונשאר למעלה כארבע דקות. בלון הראשון של האחים מונטגופלר שנשא נוסעים הטיס תרנגול, ברווז וכבשה, לאחר מכן כבר הטיסו אותו אנשים. למול האחים מונטגולפר שהאמינו באוויר חם, האחים רוברטס והפרופסור ז'ק צארלס האמינו דווקא במימן לעילוי נשמתו של הבלון, ונוסעיו. הטיסה הראשונה באותה השנה נערכה בדצמבר כאשר הבלון היה קשור לאדמה, השנייה נשאה את הפרוספסור לבדו, עם בלון שאינו מחובר לאדמה. הבלון נסק במהירות לגובה של 3000 מ' ונחת בבטחה במרחק 3 ק"מ ממקום ההמראה. הפרופסור חווה כאב אוזניים עז ולא חזר לטוס עוד. אולי אם היה נעזר בברכת הדרך לטיסה היה זוכר לפמפם את הלחץ מאוזניו בזמן ההמראה המהירה. 

נקודות ציון ראשונות התרחשו כאשר לראשונה נחצתה התעלה הבריטית וגם האסון האווירי הראשון נחווה – בלון התרסק בעיר טולאמור באירלנד, גרם לשריפת ענק ששרפה כמאה בתים בעיר. עד היום, הסמל על מגן העיירה הוא הפיניקס הקם מקברו המעושן. 

הדיריג'בלס או הזפלינים

משנות התשעים של המאה השמונה עשרה ועד אמצע המאה העשרים – בלונים מבוססי גז היו הנפוצים ביותר, ומאמצע המאה התשע עשרה גם חיפשו דרכים לשלוט את מסלולם. לאחר שהתברר שמנועי קיטור אינם יעילים דיים עברו למנועי בעירה פנימית וכך נולד הזפלין או הדיריג'יבל ובשנת 2002 סטיב פוסט היה לאדם הראשון שהקיף את כדור הארץ בכדור פורח עם מנוע בעירה פנימית וללא עצירה. לבלון קראו "רוח החופש" והוא המריא מאוסטרליה ב-19 ליוני, ונחת חזרה באוסטרליה ב- 2 ליולי של אותה השנה. 

הזפלין הוא בלון פורח שבניגוד לקודמיו עשוי מחומר קשיח. אחד מחלוצי השימוש בבלונים כאלו היה הדוכס פרדיננד פון זפלין, שעל שמו נקרא סוג הכדור הפורח הזה.  

לא חסרו גם תאונות בלונים: מארי מדלן סופי בלנשרד, אשתו של איש הבלונים ז'אן פייר בלנשארד, נהרגה כשבלון המימן ממנו צפתה במופע זיקוקי דינור עלה באש, ג'יימס סדלר האנגלי עשה טיסות רבות אך באחת מהן הוא נחת עמוק בים – וניצל לאחר שחולץ בשלום. בנו, כמה שנים מאוחר יותר, לא היה כה ממוזל הוא נהרג כאשר נפל מכדור פורח, והוא לא היה היחיד. אנדרה ז'אק גרנרין תכנן את המצנח הראשון ב-1797 והוא קפץ איתו בהצלחה אבל המצנח שנבנה על ידי רוברט קוקרין ב-1837 דווקא לא נפתח והוא קפץ אל מותו.

בלוני מימן שימשו גם את הצבא במהפכה הצרפתית והמלחמות הנפוליאוניות כמו גם במלחמת האזרחים בארה"ב ובמלחמת העולם הראשונה. במלחמת העולם השנייה הם שימשו את לונדון כקו הגנת נ"מ פאסיבי כנגד מטוסי הבליץ.

כיום בלונים פורחים משמשים בעיקר לספורט ונופש אולם תאונות לא חסרות עד היום. ב-2016, לדוגמה, בלון פורח נשרף והתרסק ליד טקסס על כל 16 נוסעיו שטוב היו עושים אם היו מדקלמים את תפילת הטיסה לפני טיסה הרת גורל זו. 

במקביל להתפתחות הבלונים הפורחים גם הדאונים התפתחו, ועם המצאת המנועים – החלו לתפוס את מקומם של הבלונים.

תחילת התעופה המודרנית

האחים רייט לא היו הראשונים לתכנן דאונים ממונעים, הם התבססו על עבודה של אחרים אך שיפרו ביסודיות והתמדה את יכולתם לעוף. בשנת 1871 המציאו וונהאם ובראונינג את תעלת הרוח ובורציו פיליפס הראה באמצעותה כי צורת הכנף יכולה לגרום לחפץ, כבד מהאוויר – להתרומם. אוטו לילנטל – מלך הדאונים הגרמני ערך מחקרים רבים ובנה אלפי דאונים עם כנפי עטלף, ובצורת מטוסים קלים עם מוטת כנפיים בודדת וכפולה. הוא היא הראשון לטוס באופן סדיר עם דאונים ממונעים עד שמת מפצעי התרסקות ב- 1896.

 האחים רייט תיכננו את המטוסים הראשונים שלהם בהתבסס על מחקרים אלו, וכאשר אלו לא סיפקו את התוצאות שהם קיוו להם – בנו תעלת רוח משל עצמם. לנגלי אמנם נקרא האדם הראשון שבנה מכונת תעופה אולם למעשה המכונות שהוא בנה – התרסקו. לאחר האחים רייט, גלן קורטיס ערך שינויים ניכרים באירודרום של לנגלי בשנת 1914 הוא אכן עף – אך לא מדובר בדגם המקורי. לנגלי אינו הטוען לכתר היחיד, גם וייטהד טוען כי בנה את המטוס הראשון שביצע את טיסת הבכורה שלו שנתיים וחצי לפני זה של האחים רייט ב-1901 אך סימוכין ראשונים לכך שטיסה זו אכן התקיימה התקבלו רק בשנת 1913, ועד היום הנושא שנוי במחלוקת.

הטיסות הראשונות של האחים רייט לא היו ארוכות. הארוכה שבהן, והאחרונה לאותו היום נמשכה 59 שניות ובמהלכה המטוס עבר מרחק של 260 מ' לפני שנחת, תוך פגיעה בפרופלור הקדמי. שנתיים לאחר מכן וילבור רייט כבר הטיס מטוס למרחק של 39 ק"מ במשך מעט פחות מ-40 דקות. 

מלחמת העולם הראשונה הולידה גם את לוחם האוויר הידוע הראשון – הברון האדום, התקופה שבין מלחמות העולם גם היא הולידה שיפורים משמעותיים בתחום התעופה והטיסות המסחריות הפכו מקובלות בעיקר לאחר מלחמת העולם השנייה תוך שימוש במטוסים לשעבר צבאיים. כאשר אלו החלו להתפרק באוויר מיושן, אולי תפילת הדרך למטוס הייתה עוזרת לטיסות אלו.

 

התשלום באתר מאובטח וניתן לשלם בכרטיס אשראי או פייפאל. הכיסוי לדרכון יגיע במשלוח ישירות לביתכם בעלות משלוח של 10 ₪ בלבד. בכל שאלה ובקשה צוות יוניקאו ישמח לייעץ ולעזור.

לרכישה לחצו כאן

5/5 - (1 vote)

bahçeşehir evden eve nakliyat

başiktaş evden eve nakliyat

bağcılar evden eve nakliyat

beylikdüzü evden eve nakliyat

bakırköy evden eve nakliyat

başakşehir evden eve nakliyat

bahçelievler evden eve nakliyat

ıspartakule evden eve nakliyat

uluslararası nakliyat uluslararası evden eve nakliyat uluslararası nakliyat uluslararası evden eve nakliyat ev depolama ev eşyası depolama istanbul eşya depolama yurtdışı kargo uluslararası kargo firmaları uluslararası kargo taşımacılığı uluslararası ev taşıma uluslararası eşya taşımacılığı uluslararası ev taşıma uluslararası nakliyat uluslararası evden eve nakliyat
escort bursa escort gorukle
gorukle escort bursa escort
okey oyna
istanbul evden eve nakliyat Eşya depolama Ev depolama
İngilizce Türkçe çeviri siteleri kullanıcıların metinleri veya belgeleri yükleyerek anında tercüme yapmalarını sağlayan platformlardır Genellikle temel çeviri ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılır ve geniş bir kullanıcı kitlesine hizmet verir. Ancak, tam anlamıyla doğru ve dilbilgisine uygun çeviriler için profesyonel çeviri hizmetlerine başvurmak daha güvenilir olabilir. Bu siteler, hızlı ve pratik bir çözüm sunarken, özellikle hassas veya teknik metinlerin çevirisinde profesyonel bir çevirmenin becerileri ve deneyimi gerekebilir.ingilizceturkce.gen.tr
Spanish to English translation involves accurately conveying not only the words but also the meaning, tone, and cultural nuances of the original text. Skilled translators proficient in both Spanish and English are essential to ensure accurate and effective translations. They must have a deep understanding of both languages' grammar, vocabulary, and idiomatic expressions to deliver high-quality translations. Spanish to English translation is widely used in various fields, including business, literature, media, and international communication. It plays a vital role in enabling cross-cultural understanding and facilitating global interactions.spanishenglish.net

כלי נגישות