מתנות לגיוס ומתנה למפקד – מתנת גיוס מקורית שתפתיע

מתנה למפקד | מתנת גיוס | מתנה למתגייס | מתנות לחיילים

מתנות לגיוס מגניבות ומפתיעות

גיוס לצה"ל הוא מאורע משמעותי וציון דרך בחייהם של צעירים וצעירות ישראליים. שירות החובה הוא תקופה מאתגרת, ונהוג לפנק את המתגייסים במתנות שימושיות ומגניבות שיקלו על חייהם, ויזכירו להם בזמנים קשים שיש מי שחושבים, אוהבים ודואגים להם. מחפשים רעיון מקורי מתנה למתגייס או מתנה למפקד? כדאי שתבדקו את המתנות המקוריות והמפתיעות שיש ליוניקאו להציע לכם.

 

מתנה מקורית, נאה ושימושית

 

מתנת גיוס לצה"ל צריכה להיות שימושית, מגניבה, ומשמחת, כזו שתקל על חייו של המתגייס, ותעלה חיוך על שפתותיו. בישראל קיים שוק מפותח של מתנות לחיילים, ומי שמחפש מתנות לחיילים שיהיו יפות, מגניבות ובמחיר הוגן יכול למצוא בחנות שלנו את החוגרון. כל מי שמחפש מתנות לגיוס או מתנה למתגייס יכול למצוא הצעות מגוונות, מעניינות ושימושיות. בין השאר ניתן למצוא ביגוד תרמי שיעזור לחייל לשמור על חום גופו בלילות חורף קרים, פנסים מיוחדים, ביגוד תחתון נוח ועמיד וכן הלאה. ליוניקאו יש הצעה יוצאת דופן למתנת גיוס שימושית ומפתיעה שתבלוט במקוריותה – חוגרון לכרטיסים ולחוגר האישי של החייל העתידי.

 

מתנה למפקד- מיוחדת ובעיצוב אישי

 

החוגרון של יוניקאו הוא ארנק לכרטיסים. ניתן לשמור בו כרטיסי אשראי, תעודת זהות, חוגר, רישיון נהיגה וכן הלאה. מה שמיוחד בחוגרון של יוניקאו הוא שאתם בוחרים בדיוק את העיצוב שמתאים לחייל או לחיילת שעבורם אתם רוכשים את המתנה. אז אם אתם חושבים על מתנות לחיילים ובמחיר משתלם- זוהי ללא ספק ההזדמנות שלכם להעלות חיוך על פניו של המתגייס הטרי. בחנות המקוונת של יוניקאו תוכלו לבחור אחד מהעיצובים שהצוות הכין עבורכם, מתוך מבחר עשיר ומגוון של עיצובים מרהיבים-יופי של מתנה למתגייס או למתגייסת.

מתנה מעוצבת ומגניבה

החוגרון שלנו הוא ללא ספק מתנה למפקד לחיילים  המעוניינים להעניק תשורה נאה למפקדם. את החוגרון תוכלו לעצב באופן איש עם שם או עם תמונה ייחודית ובעלת משמעות- מתנה למפקד שללא ספק תרגש אותו. בנוסף, תוכלו לעצב בעצמכם את החוגרון, בעזרת פלטפורמה ידידותית העומדת לרשותכם באתר. כך תוכלו לעצב מתנת גיוס לבן זוג, מתנה לגיוס של בת הזוג, מתנה לגיוס עבור בנות או כמתנת הגיוס לחבר בעיצוב אישי מקורי ומדליק.

 

מתאים לכולם

 

הצצה מהירה בדוגמאות ובעיצובים האפשריים של החוגרון תפרוש בפניכם עושר של אפשרויות עיצוב. המגוון העשיר של העיצובים מאפשר להתאים את החוגרון אישית לכל מי שאתם רוכשים אותו עבורם יופי של מתנה למתגייס. חוגרון מעוצב אישית של יוניקאו הוא מתנה שמתאימה לכולם. בין אם אתם מחפשים מתנות לחיילים, מתנה לגיוס לחיילת הטרייה, מתנה לגיוס לבת או לבן, מתנת גיוס לחבר או מתנה למפקד שתהיה מקורית, החוגרון של יוניקאו יהיה בחירה ייחודית ומוצלחת.

 

תשומת לב ואהבה

 

חבר, בן, או בת שלכם מתגייסים בקרוב? זה הזמן להיכנס לחנות המקוונת של יוניקאו ולרכוש עבורם חוגרון כמתנת גיוס נפלאה ומשמחת. מחפשים מתנה למפקד? חוגרון מעוצב אישי הוא מתנה מצוינת- מתנה למפקד, לחברים שעוד רגע מתגייסים ובכלל זוהי מתנה שימושית מעוצבת ומגניבה ודרך לשמור  על הכרטיסים שלהם.

 

רוכשים במהירות ובקלות

כל שעליכם לעשות בכדי לרכוש מתנות גיוס לבנות ובנים, או מתנת סיום קורס למפקדים הוא לבחור את העיצוב המתאים ולבצע רכישה בחנות המקוונת. הרכישה באתר מאובטחת, והפריטים יגיעו אליכם במשלוח עד הבית, בעלות משלוח של 10₪ בלבד, וללא עלות משלוח בקנייה של מעל 100₪. ניתן לשלם בכרטיס אשראי או פייפאל.

מחפשים מתנות לחיילים? צוות יוניקאו ישמח לייעץ, לכוון ולעזור בכל עניין. לפרטים נוספים, להתייעצות ולמענה על שאלות הינכם מוזמנים ליצור איתנו קשר במייל, או בטלפון: 051-5511800 ונציג החברה ישמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

ציוד למתגייס

גיוס לצבא דורש רשימת הצטיידות לא פשוטה: בין משחת נעליים, פנסים ומנעולים, גרביים תרמיים, גומיות לנעליים ועוד אי אלו דברים שמטרתם להקל על חייו של המתגייס החדש. בין כל הדברים שמתגייסים צריכים כדאי לא לשכוח חוגרון מעוצב – כזה שיתרום לא רק לחום הגוף אלא גם לנפש.

תזכורת מעולמות האזרחות

כאשר באים להרכיב רשימת ציוד למתגייס החדש צריך לזכור המון דברים: דברים שימושיים שיוכלו לשמש את המתגייס החדש בטירונות ואחר כך בעת השירות הצבאי, ציוד רלוונטי לסוג השירות שאליו המתגייס החדש מכוון, ציוד שכדאי שיהיה ברשותו כדי להפוך את חייו החדשים למעט יותר נוחים ולא פחות חשוב – דברים לנשמה, אותם פריטים קטנים שיעזרו למתגייס ברגעים הקשים, יזכירו לו את הערכים והרצונות ואת החיים שמחוץ לצבא.

לא מעט פריטים שיכולים להזכיר למתגייס החדש את החיים האזרחיים אינם עומדים בתקן צבאי. הם לא יוכלו לבחור בבגדים האהובים עליהם הם יאלצו להסתפק במדים המונפקים על ידי הצבא. קרוב לוודאי שלא יוכלו לתלות פוסטרים או תמונות מעל המיטה ורצוי גם לא להביא את הדובי שמלווה אותם עוד מינקות. אז מה בכל זאת אפשר להביא כדי להפוך את החיים הצבאיים למעט יותר צבעוניים?

כיסויים, לדוגמה, יכולים להפוך את החיים למשעממים פחות: כיסוי לסלולרי או כיסוי לחוגר, למשל. כיסוי לחוגר היא מתנה שימושית וצבעונית. ניתן להתאים לחוגרון המעוצב שלל עיצובים מקצועיים שיזכירו למתגייס הטרי את חייו האזרחיים. בין שלל גיבורי וגיבורות העל, החיים הקסומים והסודיים של הארי פוטר, או פשוט חתולים או שמיים מלאי כוכבים – כל מתגייס וטעמו האישי, כל מתגייס והדברים שעוזרים לו לשמור על זיקה למי שהיה ומי שעוד יהיה לאחר השחרור.

חוגרון מעוצב – לא רק צבעוני, גם שימושי

כרטיס החוגר הוא כרטיס שנמצא בשימוש תדיר. בכל כניסה לבסיס, בכל עלייה לאוטובוס ציבורי, בקבלת הטבות בבתי קולנוע או מסעדות – תמיד צריך לשלוף את כרטיס החוגר ולהציגו. כאשר מדובר בתקופת שירות ארוכה של שנתיים ויותר, השימוש התכוף נוטה לתת את אותותיו. חוגרון מעוצב הוא לא רק צבעוני אלא גם עוזר לשמור על החוגר במצב תקין וחדש. החוגרון עשוי מחומרים עמידים שיגנו מפני שחיקת החיים היומיומית, מפני גשם מזדמן או שמש קופחת.

שימושי גם אחרי השירות

יש לא מעט מתנות למתגייס שהופכות בלתי שימושיות בעליל לאחר השחרור מהצבא. מגן, למשל, לא משנה כמה הוא מרשים, עשוי מחומרים קשיחים או מזכיר אירועים, תקופות או אנשים – אין באמת מה לעשות איתו אחרי השירות. פלנלית? אפילו מנעול הקיטבג או פנס הראש לא יוכלו באמת לשמש מעבר, אולי,  לטיול של אחרי הצבא.

בניגוד לכל אלו, חוגרון מעוצב ממשיך באופן טבעי את המסע לאזרחות גם לאחר השירות. מכיסוי לחוגר הוא הופך לכיסוי לתעודת זהות ביומטרית, או רב קו, כרטיס אשראי או רישיון נהיגה. את אותו השירות שחוגרון מעוצב מילא עבור כרטיס החוגר, לאחר השירות הוא ימלא אותו עבור הרב קו – עוד כרטיס שנוטה להיות בשימוש תכוף וסובל מבלאי ללא הגנה מתאימה של כיסוי עמיד ואיכותי.

והכל בצבעים בוהקים, צבע מלא – היחידים בארץ!

חוגרון מעוצב הוא בראש ובראשונה מעוצב, אז כדאי להשקיע דווקא בחוגרון שהוא מעוצב באופן מוקפד ובצבעים מלאים. החוגרון של יוניקאו הוא היחידי בארץ שמודפס בצבעים מלאים, בוהקים וחדים, בדיוק מושלם. השקעה בחוגרון מעוצב כחלק מחבילת הציוד למתגייס היא רכישה לשנים רבות במחיר קטן. פריט אידיאלי להשאיר את המתגייס מחובר לחיים האזרחיים, לעצמו, תוך מתן אפשרות הבעה עצמית בסביבה שאינה מעודדת ביטוי עצמי.

לחייל ולטייל

מה משותף לחיילים ולטיילים? שחיקה, שפשפות, תנאי שטח, מעברים מרובים בין מקומות שונים, הצורך בנשיאת כרטיסים מסוגים שונים. חיילים רבים לאחר השחרור עושים אתנחתא ארוכה לפני החזרה לחיי האזרחות בטיול ארוך בחו"ל. מרבית המטיילים מגיעים לאזורים לא פשוטים: הודו, טרקים בדרום אמריקה, אוסטרליה, ניו זילנד, יפן, ויאטנם, תאילנד או מיאנמר ובשנים האחרונות אפילו לאפריקה.  השניה היא בתנאי שטח – אכסניות והוסטלים, לפעמים אוהלים. גם אלו שנוסעים לטיול ממושך באירופה יעדיפו על פי רב לעשות קאוץ' סרפינג ולא לשלם מחיר של מלונות חמישה כוכבים. כאשר באים להצטייד בציוד מתאים, אין פלא אם כך שחנויות הפונות לחיילים ולתרמילאים הן אותן החנויות – גם חיילים וגם טיילים זקוקים לגרביים מנדפות, בגדים תרמיים וגם לכיסוי כרטיסים (חוגרון) שישמור על כל מה שחשוב: חוגר, כרטיסי אשראי, ואפילו רשימת טלפונים וקידומות.

מה הופך חוגרון מעוצב לציוד מושלם לחייל ולמטייל?

חוגרון טוב הוא חוגרון שעשוי מ-PVC איכותי, חומר שהוא גם עמיד מאד, מגן מרטיבות, מקריעה ומבלאי וגם כזה שניתן להדפיס עליו באיכות טובה במיוחד ובצבע מלא. עבור חיילים, עיצוב החוגרון יהווה ביטוי אישיות שקשה להביא לידי ביטוי בזמן השירות באמצעות ביגוד או אמצעים אחרים. עבור המטיילים, העיצוב יכול לכלול שם ואמצעי התקשרות במקרה של אבדן הכרטיסים והמידע החיוני, ומצד שני להצניע את העובדה שמדובר בכרטיסים שכייסים רבים ישמחו לשים את ידיהם עליהם.

המשך טבעי, מהשירות לטיול

כאשר חייל מצטייד בחוגרון מעוצב הוא יכול לחשוב לא רק על העבר אלא גם לתכנן את העתיד. לחלום על הטיול הגדול שמחכה לו מעבר לפינה עם השחרור, אותו פרק זמן מצוין לנח ולהשתחרר, לפרוס כנפיים ולפרוק עול עד לחזרה לעולם האזרחי וחזרת עולם ההתחייבויות: ללימודים, לעולם הקריירה וחיפוש עבודה, לזוגיות ולמשפחה.

בישראל נהוג כי לאחר הצבא המשוחררים הטריים לוקחים פרק זמן לנשימה. רבים ישתמשו בחסכונות עוד מימי הבר מצווה, אחרים יחפשו עבודה בחו"ל על מנת להשלים חסרים כספיים ולהמשיך לטייל עוד מספר חודשים. ישנו ציוד נחוץ שמחירו יקר – תרמיל טוב, מעיל משובח, נעלי הליכה וטיפוס נוחות – אך יש ציוד חשוב לא פחות במחירים עממיים ביותר שכל חייל וטייל יכולים להרשות לעצמם, כגון חוגרון מעוצב.

במה עוד יכולים טיילים וחיילים להצטייד?

חוגרים, כרטיסי אשראי ותעודות אינם הכל בחיים. טיילים יודעים שאחד המסמכים החשובים ביותר שהם נושאים עימם הוא הדרכון. כאשר הדרכון הישראלי עליהם, הם יכולים לגשת לכל שגרירות ישראלית בעת צרה ולקבל עזרה, כאשר הדרכון נגנב הם נותרים חסרי אונים – ללא גב מתאים, ללא יכולת לעבור בין מדינות, ללא אמצעי זיהוי מקובל. כיסוי דרכון איכותי עור לשמור על הדרכון החשוב מכל משמר ולהסתיר אותו מעינם של גנבים.

נוסף על כיסוי דרכון, ניתן גם להצטייד בתגית למזוודה או לתיק. טיילים וודאי יעשו שימוש בתגית שם מעוצבת לתרמיל, דבר שיעזור מאד בזיהוי המהיר בשדות התעופה וגם יספק אמצעי תקשורת וזיהוי במידה והתיק יאבד. גם חיילים יכולים לעשות שימוש של ממש בתגיות לתיקים – למשל לקיטבג שנראה בדיוק כמו כל האחרים, אלא אם כן מוצמד אליו תג מעוצב בעיצוב אישי המבדיל אותו מכל יתר הקיטבגים במחלקה.

לשמור את הזיכרונות

למרות שהיום הכל דיגיטאלי ואפשר לחשוב שאין מקום כמו פייסבוק או אינסטגרם לאגור בו את הזיכרונות מהטיול, במיוחד אלו המצולמים, עדיין יש מקום נרחב לשמור חוויות גם בפורמט קשיח ומילולי יותר – למשל יומן בעיצוב אישי. אפילו חיילים, כל עוד ימנעו מהכנסת מידע רגיש יכולים לעשות ביומן כזה שימוש, וודאי מטיילים שיכולים לציין ביומן תאריכים בהם נסעו, היכן ביקרו, את מי פגשו או את מה אכלו בדרך, וכמובן את הרגשתם וחוויותיהם מהטיול.

5/5 - (2 votes)

bahçeşehir evden eve nakliyat

başiktaş evden eve nakliyat

bağcılar evden eve nakliyat

beylikdüzü evden eve nakliyat

bakırköy evden eve nakliyat

başakşehir evden eve nakliyat

bahçelievler evden eve nakliyat

ıspartakule evden eve nakliyat

uluslararası nakliyat uluslararası evden eve nakliyat uluslararası nakliyat uluslararası evden eve nakliyat ev depolama ev eşyası depolama istanbul eşya depolama yurtdışı kargo uluslararası kargo firmaları uluslararası kargo taşımacılığı uluslararası ev taşıma uluslararası eşya taşımacılığı uluslararası ev taşıma uluslararası nakliyat uluslararası evden eve nakliyat
escort bursa escort gorukle
gorukle escort bursa escort
okey oyna
istanbul evden eve nakliyat Eşya depolama Ev depolama
İngilizce Türkçe çeviri siteleri kullanıcıların metinleri veya belgeleri yükleyerek anında tercüme yapmalarını sağlayan platformlardır Genellikle temel çeviri ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılır ve geniş bir kullanıcı kitlesine hizmet verir. Ancak, tam anlamıyla doğru ve dilbilgisine uygun çeviriler için profesyonel çeviri hizmetlerine başvurmak daha güvenilir olabilir. Bu siteler, hızlı ve pratik bir çözüm sunarken, özellikle hassas veya teknik metinlerin çevirisinde profesyonel bir çevirmenin becerileri ve deneyimi gerekebilir.ingilizceturkce.gen.tr
Spanish to English translation involves accurately conveying not only the words but also the meaning, tone, and cultural nuances of the original text. Skilled translators proficient in both Spanish and English are essential to ensure accurate and effective translations. They must have a deep understanding of both languages' grammar, vocabulary, and idiomatic expressions to deliver high-quality translations. Spanish to English translation is widely used in various fields, including business, literature, media, and international communication. It plays a vital role in enabling cross-cultural understanding and facilitating global interactions.spanishenglish.net

כלי נגישות